Amor Vincit Omnia

Jag har blivit kär i Efva Attlings smycken!
Inte nog med att dom är världes finaste dessutom så är texterna på hennes smycken oslagbara.
Har letat ihjäl mig halva kvällen (ja, jag har för mycket tid emellanåt) för att hitta en ring som jag har sett och nu när jag väl hittar på den så står den under vigselringar...skit!
Jag får väl helt enkelt gifta mig då *s* (eller inte)!


Seg kväll...klar med städningen och tvätten. Har badat och inpackat håret. 
L sover och J grejar med annat, sjunger Avril-låtar tror jag. Får väl se om det är nå spännande på tv eller om man kan lura in A på en liten zipp vin
Måste förresten se Yes man eller vad den nu heter. Den nya med Jim Carrey...verkar sjukt rolig.
4 dagar kvar till julafton, kommer nog att kännas lite skumt att fira den med L´s familj.
Åh..nu ska jag ta tag i mitt liv...eller nåt.

Puss på er ,ni underbara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0