Det är jobbigt att sakna......

Men det är underbart att ha någon att sakna och att älska!


Nu har ju jag då inte hunnit sakna L så där supermycket...vart sms, mms och samtal från honom samt hälsningar genom Hansson.
Haft besök av Putte idag, jag och jag...han var i alla fall här och spelade memory med lillaT.
Putte fick storstryk 2 gånger sen gick han *s*
Lilla T var mycket nöjd!

Jossan har vart här hela kvällen, så jävla kul!
Var verkligen skit längesen vi bara satt ner och snackade skit och mosade i oss chirre,
saknar det!


Anna kom in och fick höra om kaoset inför nyårsafton (hoppas verkligen det blir nån fest).
Vet i fan vad vi ska göra annars, känns ju lite sådär att typ 15 pers ska ha knytkalas hos någon ovetande stackare.....

Nu ligger det en liten T och en gigantisk björn på L´s sida av sängen och jag ska nog krypa ner där jag med strax.
Carpe Diem gott folk ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0