Helt ihjäl!

Tänk att det kan ta så jävligt på krafterna att shoppa!

Spenderade 2,5 timmar på Tuna Park och sen 1 timme på willys och nu vill jag typ bara dö, helt ihjäl.
Är så äckligt mycket folk i affärerna nu innan jul.
Åkte hem fort som fan och lagade mat fort så att jag skulle hinna se lite av bönderna (guuud vad bög-bönderna är söta btw).
Skönt att äntligen vara klar med alla julklappar, hoppas jag i alla fall.

J´s farfar ringde ikväll, han ville veta om det verkligen var så att häxan hade förbjudit J att vara hos dom när inte pappan var hemma. Häxan hade som vanligt skyllt allt på mig och sagt att jag inte lät J komma dit men hon hade tydligen glömt att tala om varför. Farfar förstod att det nog inte låg till så han ringde och kollade. Det mest tragiska är att han sa till mig att jag skulle sluta hoppas, den elaka styvmodern kommer aldrig att kunna acceptera J.
Ja alltså han kallade henne inte så..bara jag som gör, han sa också att pappan förlorar hur han än gör och kanske ligger det något i det han säger?!?                     

Trött men fortfarande uppstressad så jag får väl sitta här och uggla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0