I-landsproblem

Snart fått i mig 5 muggar kaffe men fortfarande inte ett ord skrivet i geriatrikuppgiften. Motivationen är som bortblåst och det var fan så roligare att snacka lite skit med A.
Var på TunaPark med J igår och hon fick tag på lite avslutningskläder och en stickad tröja åt mig.
Har nyss tittat igenom min garderob för typ 100:e gången men hittar i alla fall inget som jag ens vill fundera över att ta på mig.
Varför är det alltid så?
En jävla massa kläder men inget som duger...snacka om i-landsproblem!
Jag får helt enkelt näcka på julbordet i morgon med Ls jobb, eller surra in mig i ica-kassar och silvertejp..suck!
Bla, bla, bla.. Trött på mig själv och alla funderingar, ska ta lite mer kaffe och hoppas att min fina Tiina kommer hem snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0