It's such a perfect day,I'm glad I spent it with you.

Helt underbar jul!!!
Hade väl aldrig trott att julen kunde vara så här.
Mysig, varm, lugn, rofylld och alldeles..alldeles underbar!
Julafton vara vi med L´s familj och släkt.
Dom är bara så härliga, man känner sig verkligen som en i familjen..eller två då (J var ju också med).
Fick ett Efva Attling smycke av L, så jävla fint och passande text till en funderar och grubblar Sara.
Fick underkläder ochså av L...han har kanske tröttnat på mina gröna kermit trosor *s*

På kvällen softade vi i Arboga, kollade på tv och tröck i oss ännu mer godis (tror allvarligt att det är kört för nyårsklänningen nu).

På Juldagen åkte vi till Kungsör, fick hem två hysteriska mindre barn och gick över till min mamma.
Var så kul att få träffa Jenny igen, händer alldeles för sällan.
Var som vanligt, grabbarna drack whiskey och Jenny och jag drygade oss med julkorvar och aladåber som såg ut som förra fyllans dagen-efter-spya.
Tomten kom och paket i massor delades ut.

Var där tills alla barnen blev för trötta och dryga.
Idag har mannen i mitt liv åkt på kryssning med sina kompisar och jag och ungarna testar leksaker och spel.
Borde förresten vara skottpengar på den idioten som paketerar barbie-dockor...räcker det inte med 150 fästen? *morr*
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0