Matlagning...

Japp..då var man på G :)
Fläskfiléerna är förberedda och kycklingen snart färdigmarinerad.
Det är fan kul att laga "festmat"!
Eller så är det för att jag vill och inte för att jag måste?!

Snart dags att väcka L för vi ska över och gratta den lilla brodern som idag fyller 27 år.

Var nyss upp till konsum och handlade det sista samt nicotin tuggummin.
Ingen jävel tror på mig, tror att jag kommer att klara det.
Jag ska allt visa er!!!

Har fortfarande inte vågat prova klänningen....

Kommentarer
Postat av: Linda E

Tycker du är duktig som kämpar!

2008-12-31 @ 12:24:19
Postat av: sofia

du kan klara det om du vill!

2009-01-02 @ 19:30:21
URL: http://liawn.blogg.se/faya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0