Mycke nu...

Måndagstrött...eller jag vet inte längre vad jag ska skylla på, är trött jämt och ständigt!
Fick nyss en till uppgift i Geriatrik...jippy (ironi).
Har tänkt en massa på tillvalskursen i sjukvård som jag har sagt ifrån, jag vet ju innerst inne att jag inte klarar av att läsa 650 poäng och samtidigt jobba och ha praktik men jag vill ju bli klar nån gång. Efter att jag pratade med mälarsjukhuset så vill jag ännu mer bli klar, vill börja jobba eller i alla fall få pengar så man kan få en enda dräglig månad.
Frågade om man fick ändra sig så nu väntar jag på svar. Kursen var full men dom kanske kan göra ett undantag?!
*hoppas*

Kommentarer
Postat av: A

Du kanske skulle behöva lite järn eller vitamintillskott?!

2008-12-15 @ 15:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0