Regn...fy fan vad tråkigt!

Tänkvärt: Det är inge kul att bli tagen för given...
Anstängningar blir bara jobbiga utan uppskattning...

Var trevligt i går hos den lilla brodern.
Vi spelade upp till bevis och det blev inte ens bråk fastän jag och bror var i olika lag.
Det är nog ganska ovanligt eftersom vi är Sveriges sämsta förlorare och jag grät inte ens fastän han gjorde sin
"dra-repet-segerdans" när hans lag vann.







Aja...Städat, tvättat, handlat och gjort diverse urtråkiga måsten idag.
Sjuklingarna ligger där dom ligger och det regnar ute.
Den lilla snön som fanns är nu bara ett minne blott, trist som fan.
Jag var till bronsil i dag occh utnyttjade mitt presentkort från 30-årsdagen.
Ingen idé att jag förklarar hur dom ser ut, får lägga upp en bild sen istället.
Får hämta smyckena på måndag *längtar*.

Kommentarer
Postat av: sofia

haha ok hoppas att du förstår att det är hans bil.. ;P

2008-12-20 @ 16:29:21
URL: http://liawn.blogg.se/faya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0