Softis...

Handlat en jävla massa mat idag...och alkohol.
Var i E-tuna med bror och Tiina och det var sjukt mycket folk...nästan läskigt!

Jossan ligger hemma och kräks, hoppas verkligen att hon blir frisk tills i morgon!

Går fortfarande omkring och ler här (tihi).
Det kallas för ett lyckorus!

A och jag har pratat i dag om uppbrytningen av kollektivet.
Vad underbart det var att alltid ha någon att analysera med kvällarna igenom då när vi var singlar.
Kommer du i håg alla kvällar vi satt där och fantiserade och drömde om våra älsklingar?
Tänk att det faktist blev så som vi hoppades!
Detta måste vara det absolut bästa sättet att bryta upp kollektivet.
Det är nog ganska ovanligt egentligen att man hittar en sån nära vän på "äldre dar".
Vi kommer ha tre minuters gångväg mellan våra hus så jag tror nog att vi ska överleva :)

Nu är jag trött!
Väntar hem min blivande sambo och sen blir det film och soft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0