Tönt-Sara

Seg dag...
Fikade lite med Tiina eller försökte i alla fall. Den lilla puffen försökte äta upp mina händer och fötter med ungefär en minuts intervaller.Tycker om Tiina, hon är så jävla äkta. Skönt med människor som aldrig behöver göra sig till..dom bara ÄR :)
Fick gå sjukvårdskursen, det betyder att jag ska läsa 150% i vår + praktik : INGET LIV!
Jag ska försöka i alla fall. Går det så går det men det kommer att bli tufft på alla vis, inte minst ekonomisk.
Vore ju bara så sjukt skönt att bli klar så att jag kan börja jobba på riktigt.

Ska i väg med L om två timmar och kolla en lägenhet så nu fick jag ju massor och fundera på.
Vi ska ju BARA titta men ändå blir jag så töntig...tönt-sara!
Återkommer med information.

Tänker på och kastar iväg en kram till 3 personer som har det jobbigt just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0