Dagen efter julbordet...

Lite seg idag efter julbordet och ändå var det rätt lungt.
Jag gav fan i rödvinet för en gångs skull och höll mig till öl (duktig-Sara).
Dom var rätt roliga, en del. 
Var lite stelt i början men sen pratade vi om mitt favorit ämne : bajs och då släppte allt som vanligt :)
Finns ingenting som lättar upp stämmningen så bra som bajs och fisar hehe.

L är sjuk, hade feber i natt och nu sitter den lilla raringen på jour till 8 i kväll (tycker synd om).
Såg nu att han förmodligen åkte till jobbet en timme tidigare för klockan i köket har stannat.

Va fan ska man hitta på i dag?
L kommer hem sent och J ska i väg och shoppa med min mamma och ingen verkar vara sjuk så att jag får jobba. Trist!
Får väl städa lite, eller slå in julklappar kanske.

Skäggkortet är ute i gen...passar ju bra nu till jul och allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0