Vart tar tiden vägen?

Oj vad mycket jag har fått gjort den här morgonen (Ironi med stort i).
Klädångest som vanligt när jag ska utanför hemmet, så jag har strykigt och sen mosat ner allt i en väska så får L hjälpa mig att välja.

Vart tar min tid vägen?
Det är snart 1,5 år sen jag träffade L men det känns som i går.
Då måste det vara 2 år sen A och jag satt och skrev våra framtidslistor, 2 år liksom!!
(förutom rökningen så går det framåt ;) planenligt eller hur!).
Då är det över 3 år sen Linda och jag umgicks dygnet runt, innan Niklas, innan jättemagen.
Inte så konstigt att jag har blivit 30 år och fortfarande tror jag är 25, hinner liksom inte med.

Pratade massor om huset i går och lär ju prata flera gånger till innan vi kommer någon vart. Svårt att inte tänka, planera och fundera nu när det var så fint men vi vet ju inte ens vilken plats i kön vi har så det är dumt och ta ut en massa i förskott. Det är så typiskt mig, jag är alltid några steg längre i min fantasi, både positiva och negativa saker.
Aja..
Återkommer med information.

Ska in på psykologin idag, tror det är betygsprat eftersom det är sista gången på kursen sen in till Arboga och i väg på julbord.

Kommentarer
Postat av: sofia

va e de för ett hus då!?:)

2008-12-17 @ 11:46:20
URL: http://liawn.blogg.se/faya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0