Söndagsseg

Trött, tröttare, trött som fan!
Fattar inte att det kan ta så mycket på krafterna att äta mat!

Det var trevligt, nästan alla var sams och det kändes inte direkt konstigt att inte farfar var med i år.
Att L var med var very nice, att kunna dela upp alla mathämtningar och toabesök var skönt (varför blir lilla T ALLTID skitnödig när man ska äta?)
Pricken över ièt är att Trullejäveln försvann och vi har letat ihjäl oss efter honom...suck!
Hur kan saker bara få egna fötter hela tiden?

Idioten (hennes pappa) har hört av sig och är helt ovetande om situationen, han påstår sig ha legat i feber och att häxan har sagt och gjort allt det här bakom hans rygg.
Jag tror faktiskt att han ljuger! Jag tror att han är så förbannat konflikträdd att han har hållit med henne om vartenda ord och så passar han på att ringa mig när hon lämnar huset. Annars borde han ju ha blivit förbannad på henne.
Han säger bla. att han vill det som är bäst för J och det vet ju jag vad som är bäst. Säger jag att J inte mår bra av att bo under otrygga förhållanden så ska hon ju inte bo hos oss kläcker han ur sig. WTF???
Borde inte en pappa stå upp för sitt barn? Slå näven i bordet och säga att jag vill ha min dotter hos mig!
Jag tolererar inte att någon behandlar min dotter illa! Är väl önskedrömmar från min sida.
Men men...har man ingen stake så har man inte....

Ikväll blire sängläge från och med nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0