Lycklig trots allt!

Var skönt att få hem älsklingen i går, även om han var ett vrak.
Han hade med sig en flarra absolut paljetter till mig :)
Den är så fin så den får nog bli prydnad eller sparas till något jätte speciellt.
Vi skulle kolla på Saw V men han somnade hela tiden och jag vågar fan inte kolla på sånt om inte han är vaken.

Nervös för i dag...var tydligen tjurigt värre för att vi tog fel på dag.
Man kan förstå henne om hon lagat mat till en 10 pers och så dyker 6 av oss inte upp..men, men.
Sjukt skönt att den lilla brodern ska med i alla fall!
Hade gärna velat haft med L också, men han har jour idag.

Hoppas verkligen att allt löser sig nu inför nyår, att det går att boka om lokalen.
Vad fan gör vi annars?

3 dagar kvar tills jag ska sluta röka...kalla fötter redan nu!

Börjar bli jävligt trött på pappans skitsnack och hjärntvätt nu.
Försökte få tag på idioten halva julaftonen.
Ringde och skickade mess att han i alla fall kunde offra ett par minuter på att önska J en god jul, men han var väl för upptagen för att klara av det, eller så fick han väl inte för "henne".
J kan inte förstå att hon inte får vara där för att pappan säger ju att det är okey.
Problemet är ju bara att det finns någon som har ett stadigt grepp om hans pungkulor eller så har han inga alls...gaaahh!
Har försökt att förklarat för J att han måste säga i från åt sin sambo, att det inte är okey att behandla någon människa så, att man inte bara kan ha barn när det absolut inte krockar med något viktigare eller roligare.
Just nu känns det ganska hopplöst, hon gråter och jag tröstar när han sviker gång på gång sen räcker det med att han ringer ett samtal för att hon ska bli helt förtrollad av alla hans ljuva löften.
Om han bara kunde inse hur trasig hon blir, hur mycke onödig skit jag och L måste ta för att han vill leka pappa lite då och då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0