Julesånger och paket inslagning...

Vilken dag!!
Upp i ottan, på med kläderna, kastade i mig kaffet. Kände på pojkvännen och konstaterade att han var hetare än vanligt ;), kastade i honom 2 ipren, hämtade mamma, till kyrkan, armbåga sig fram för bra plats och sen njuta av J´s vackra sång.
Det var nästan så det kom en liten tår när dom sjöng........                                                                                             


Fikade hos mamsen efter kyrkan, sen handlade vi och sen var J hos tandläkaren, hem igen och tog en mycket snabb kopp kaffe med A och Linda, käkade lite, badade, handlade godis åt sjuklingen och förutom en kopp te med A så har jag och J roat oss med att slå in typ tusen paket. Paketen blir bara fulare och fulare ju tröttare man blir.
Aja..nu är det mesta gjort i alla fall..fula eller ej :)

Sitter här och tar en liten glögg och bara slappnar av nu. I
kväll ska jag, J och grannarna till lillebrodern och spela spel, ta ett (eller två) glas vin och bara softa...gud så najs!

Ja just ja "pappan" säger förresten till J att det enda han väntar på är ett samtal från mig sen ska hon få bo där igen...JAHAJA...tänk vad man vet lite!
Konstigt att det alltid är okey att lasta över alla bekymmer och beslut på mig.
Han säger även att han har sagt till häxan och att hon i fortsättningen ska vara snäll (hahaha..host,host). Det är konstigt att han tror att det bara är att säga till människor hur dom ska bete sig och det är tragiskt att han tror att det faktiskt blir som han säger, om han nu ens har sagt så...
Var ju bara ett halvår sen vi hade så här förra gången då hon och J slogs så näe, har ingen lust att släppa i väg min dotter till ett hem där det är okej med diverse otrevligheter...är ju liksom rädd om mitt hjärta.
                                                                 

Kommentarer
Postat av: sofia

haha du är så underbar bruttan! Hoppas du får en underbar jul!! Jag och Johan ska iväg och jul shoppa på söndag och så ska jag iväg på mån eller tisdag. Längtar INTE. haha men det är ett måste om man vill ge bort nå klappar. kraam

2008-12-19 @ 19:13:42
URL: http://liawn.blogg.se/faya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0