Vilken är droppen som får bägaren att rinna över?

Alla människor har en gräns, en gräns då man inte orkar mer.
Då man inte klarar fler motgångar, då det har gått så långt att det räcker med en liten skitgrej för att man ska bryta   i hop.
Det kan lika gärna bero på att man är tokstressad, har sömnbrist eller har allt för mycket under en viss period.

Min sista droppe fyllde nog mig idag.

Eller är man bara lite psykiskt labil om man gråter på bilprovningen? ;)

Fan så pinsam jag är!

Men just då, just i det ögonblicket när sa att bil-fan inte gick igenom så kände jag bara att jag måste få ut allt i mitt huvud.
Jag är glad nu i efterhand att jag inte slängde mig på golvet, eller puttade ner honom i den där gropen...räckte med lite snörvel och lite muttrande om en "god JÄVLA jul"

Förstår inte riktigt vad det är med mig? Har lite svårt att känna glädje just nu och jag blir förbannad på mig själv att jag kanske inte uppskattar det jag har till fullo.
Måste inse hur många änglar jag har omkring mig!
Aja..blir säkert bättre när allt lungar ner sig, när jag har vunnit en miljon och när jag är klar i skolan.

Hämtade mina smycken idag, dom var i alla fall så jävla fina!
Ner i badet nu, sen mys med älsklingarna.

Just ja...Är så jävla glad för Lindas skull, var fan på tiden!
Nu är ni trygga :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0