2 ÅR ♥

♥ Idag är det min & Linus 2 års dag!
Tiden går fort när man har roligt ♥




Var på fest hos Lina i lördags eller rättare sagt födelsedagskalas :)
Jag är minst 3 erfarenheter rikare efter den kvällen:
1, Jag ska hålla mig borta från alla snacksskålar när jag dricker!
2, Jag kan hålla tyst om jag verkligen vill!
3, Det är lång väg att vandra mellan Arboga och Kungsör!

 Tony med skeptiskt min

 Herr Gitarr, Erika, Tessan och marre

 Rastamannen och Kim

 Lina, okänd snubbe och Marre

 Lina och Camilla

 Linus, Kebaben, Stoffe mfl. har roligt åt något...



Söndagen blev lite 2års firande i förskott.
Vi åkte till Eskilstuna och käkade på bamboocity och sedan på bio : sommaren med Göran: skitkul!



I går efter jobbet så stack vi i väg till herrfallet för Linus och Tuva ville bada.
Vart en helkväll ute..supermys!







Idag ska vi ut och turista lite...en hel dag :)


Kommentarer
Postat av: Lenita

härliga bad bilder=) men dina tre erfarenheter lät inte som några roliga erfarenheter:O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0