Bus-barn :)

Nu är allt som vanligt igen (humör-pendlare delux)!
Så skönt att ha allt tjejer hemma och idag har jag dessutom 2 bonusbarn här.
Underbart när det fnittras, sjungs och busas i alla hörn :)

Först skulle jag ha jobbat kväll, sen skulle jag inte det och nu ska jag det igen hehe.
J har lovat att passa sina systrar i 2 timmar innan L kommer hem.

Dagens elaking: Hörde att  ett par ska separera...hmm.
Jag förstår dom, skulle inte klara av nån ut av dom i mer än en kvart typ.
Ska bli intressant att se hur dom löser barn-biten...

Håller på att leta kryssning nu.
Min mamma fyller 60 år snart och familjen ska bjuda henne på en liten resa med svit och mat (myyyyys).



Verkar som om alla i min familj fyller samtidigt!
I går på dan var vi i Arboga och grattade L`s pappa och på kvällen var det Tuvas tur.
T blev nog gladast för en skiva som L hade bränt med 5 olika versioner av Bailando.

Snart kräftskiva :)
Vill ha en massa söta lyktor och hattar och servetter med snapsvisor på.


Kommentarer
Postat av: Linda

såg dig idag ;) du körde bil förbi badhuset.

Vad roligt med kryssning! Jag försöker ladda upp bilder nu, men facebook är så sega.

Kanske sugen & ses & ta en fika?

Kram

2009-08-17 @ 17:41:19
URL: http://linduz79.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0