Cykelbyxor....

Allvarligt?!?
Jag har som sagt lite bekymmer med det där att jag aldrig fattar hur man ska klä sig för att vara åtminstånde en aning modern.
Som tur är så har min Tiina koll på det mesta (undantag gorilladräkter) så jag kan få lite tips när jag ligger  några år efter.
Nu i helgen läste jag aftonbladet och kan ni gissa vad ett av höstens hetaste plagg är??
CYKELBYXOR!!!!!
Vem fan tar på sig det?
Jag kommer fortfarande i håg när (på ljuva 80-talet) man hade dessa vidrigt fula byxor i cerise elastan på jumpan.
Lika bra att lägga ner mina försök till koll på mode för lika lite som jag någonsin skulle ta på mig "bajs i baken (harems)byxan" skulle jag ta på mig cykelbyxor.
Jag är hellre omodern än skitful!


Kommentarer
Postat av: Sussi -Gott&Blandat

ja vidrigt =(



haha cykelbyxor kan man undra vem som sätter på sig :S

2009-08-11 @ 09:41:32
URL: http://sweetsdiary.blogg.se/
Postat av: Anna

Men vänta nu... det är ju nästan samma sak som leggins och jag tror inte det är det där äckliga glansiga materialet som vi hade när vi va små, eller? Haha vänta bara.. nästa år kommer du nog springa runt i dem du me ;) (obs jag äger inga!!)

2009-08-11 @ 22:17:31
Postat av: Lenita

håller helt och hållet med dej !

Postat av: tiina

Jag tyckte allvarligt att "gorilladräkten" var fin till du påpekade att det var just en "gorilladräkt" ;)) haha insåg nog det själv;P Jag tror du har sparat dina cerisa cykelbyxor utifall;PP

2009-08-25 @ 08:42:57
URL: http://tinzels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0