huuuuk (uttalas med extremt ynklig röst)

Riktigt så illa är det nog inte *s*
Är sjukskriven i alla fall, både i kväll och i morgon.
Ont i halsen och har en envis jävla huvudvärk annars inga större fel på mig mer än dom vanliga ;).
Men, men...riktig hysteri nu så fort man nyser.
Alla är svin-rädda (tihi) för influensan och just nu gör det ingenting att vara hemma och se till att man blir helt frisk tills på lördag :)

I dag har jag bokat kryssning med värsta fina sviten åt mamsen, champange och lyxmat.
Ska nog lägga till en liten spa behandling också så hon verkligen får bli bortskämd :)

Förutom det så har jag pratat i telefon ett X antal gånger, städat lite, tvingat min dotter att hjälpa mig att vika tvätt (mohahahaha), läst om salander....och en andra massa totalt ointressanta grejer.

I morgon kväll ska vi "låna" barnen och åka ut till Eklunda.
Farmor fyller 85 år så det skulle bli käk med hela släkten.
Känner mig inte alls upplagd för släktträff alá skitmånga just nu men det kanske hinner ändra sig tills i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0