Underbar helg :)

Så underbart skönt har det varit!!!
Jag känner mig pigg och full av energi och det bästa av allt...jag känner mig glad :)
I tisdags var jag ledig så vi åkte upp till Malingsbo för att överraska mamma, Håkan & barnen.



           



I fredags sov Tuva över hos Linus föräldrar och det gick kalas! Tuva frågade Linus mamma på morgonen om hon fick stanna en natt till :)
Jag & Linus var ut i Arboga (sjukt mycket folk) men det var kul.
Extra kul att min söta Jossan var med eftersom det var alldeles för längesen vi träffades!

    > suddigt ;)

I går låg vi på stranden och bara slappade och på kvällen blev det grillning och fia spel med lillebror + Alva.
I dag kommer resten av familjen hem *längtar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0