Uppdateringar...

Varför fattas det ALLTID en kvart i mitt liv och mina försök till planeringar???
Blir galen ibland!

Kluven känsla för stress är jobbigt men alla panik grejer med barnen är helt ok stress.
Eller så kanske det mest är en slags hysteri att man istället för att gråta skrattar ?
Som ikväll:
Fick rycka Tuvis ur lucia tåget för att hinna med vaccinationerna och Jennifer kläcker ur sig i samma veva att hon behöver ett lucia-linne tills i morgon bitti.
Jahapp, komsum hade till 4åringar så nu är min älskade sambo på väg med henne till Arboga för att fixa.
Konstigt nog så löser sig allt till slut :)

 




Har inte hunnit skriva något än men i lördags fick vi besök av Peter, Melissa, Magnus och Andrea. Var jättetrevligt trots att vi bara spelade Gajol-rollett, lyssnade på musik och bara var typ *s*


    > Dans på hög (?) nivå :)

 >100 % Kärlek!

 > Andrea & Umeå

   > Mys-och-gos bilder :)


I morgon är det fredag (med IDOL-final) sen består min helg av tacos med svärisarna, jobb, julgranspyssel, pepparkaksbak, mera jobb och slutligen julbord på westerqvarn.

Nu Lasagne :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0