Ibland....

Är det inte himlastormande lycka att vara förälder!
Jag är så trött så det känns som om jag ska gå sönder, vill helst bara lägga mig ner och grina.
Men så gör inte föräldrar...
Vi måste gå upp oberoende om du har sovit på natten eller inte.
Vi måste diska och laga mat även om vi inte har lust....blä!
Är stressad och trött...tänker inte klart nu.
Älskar mina barn mer än något annat på jorden blir jag bara klar med socialpsykiatrin, sjukvården, städningen och får sova en hel natt så kommer jag bli en fantastisk mamma igen!

Helgen ser jag inte fram emot...
Jobba ikväll, upp tidigt och gå på teater med småtjejerna sen i väg och hämta kartonger hos A & K och åter jobb på söndan.
Däremellan ska jag hinna plugga klart tills måndagen.
Kontstigt att det aldrig finns tid till "egen-tid" när arbetstiden aldrig tar slut :(
Anna...ska vi rymma på den där spa-helgen snart?

Kommentarer
Postat av: Lenita

vad är det du ska göra i socail psykiatrin?men häng på mej till skolan nån dag och plugga en hel dag! Ha med massa att äta, snacks, frukt osv.. så kör man bara på :)) ses vi på måndag? 0815?

Postat av: Anna

jooo spahelg nu tack!

2009-03-09 @ 13:56:41
URL: http://lovica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0