Sälen

Angående mitt lilla utbrott i går....
Glöm det! Arg, trött, abstinens, tjafs och mensvärk!

Sälen var helt sjukt underbart!
Denna semester var i klass med creta....vill tillbaka!
Jag var så nervös kvällen när vi kom när Linus visade mig en liten stuga som det lyste ur långt, lång upp på toppen och förklarade att vi ska ännu högre upp i morgon *svälj*
Förutom några missöden i liften (otippat?!) så gick allt väldans bra.
Inte ett endaste litet ben brutet och jag är så förvånad att det var så roligt.
Längsen jag kände mig så levande!



Visst infann sig väl dödsångesten när jag insåg att jag var tvungen att ta mig ner för vissa backar men det gick ju och dödsångest kan vara riktigt skönt när man inser att man överlevde *s*
Stugan var jättemysig men jag tror mest det var sällskapet som gjorde denna resa så minnesvärd.
Var så mysigt att sitta ute i solskenet och dricka Jäger, mysigt att äta tillsammans och spela sällskapsspel och mysigt att vara så trött så man stupar i säng klockan tio.
Det enda tråkiga var att J inte verkar uppskatta något förrän det är över :(
På hemvägen stannade vi på en affär och köpte med oss varsin sälen-tröja som minne.



Inspirerad av Karins goda mat så har jag letat recept i dag och ska försöka mig på att laga firre (kan bli intressant). Annars så är det stora-tvättar-dagen och göra klart det sista i Etiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0