Snurr....

Var och tittade på möbler i går.
Jossans föräldrar är helt underbara! Bara kastar på oss en massa möbler :)
Smög runt vid huset i går och såg att vi hade fått nya köksluckor.
Först blev jag jätte rädd när jag trodde att dom var gröna men färgen var cappucino (grå-beiga)så det var najs.

Vissa saker virvlar runt i mitt huvud.
Kan inte släppa det och vet inte ens vad jag ska tycka och tänka om det, knepig känsla men måste nog ta tag i det för just nu är det bara jobbigt och obehagligt!

Verkar som om medicinen hjälper på lilla T.
I går hade inte ens dagis-personalen behövt inhalera henne och det känns kanon.

Helt förälskad i en balalajka eller mandolin (?!?) cover med Israel IZ Kamakawiwo óle.
Hörde den på digilistan och denna morgon går den på repeat...underbar!

Väntar på att Tiina ska komma och låna datorn sen i väg till skolan för att lämna arbeten och ha sjukvård sen föräldra-fika på lilla T´s dagis.

BTW...firren blev bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0