Dessa ljuva målar-ångor ;)

I går råkade jag göra ett misstag och mår verkligen skit över det.
FAN!
Jag skäms och personen är arg....
Min enda ursäkt är att jag gjorde det inte med flit.
Klant-Sara!

Håller på att måla om en spegel med SUUUUPER stark silver färg ( flummiga inlägg kan förklaras med att sara är rätt så ångpåverkad ).
Snart i väg å käka hos mamma sen ska jag och Linus börja spakla i huset.

J är i väg och hälsar på sin far för första gången på flera månader.
Jättekul för henne men tragiskt att det som vanligt är hon som måste fråga om han ens vill träffa henne.
Det värsta är att hon blir som hjärntvättad efter deras möten eller telefonsamtal....brukar bli ett x antal timmars förklarande och tröstande efteråt...suck!
Ibland undrar man verkligen vad kärleken har för pris?!
Som mamma önskar jag ibland att man kunde trolla bort allt ont och alla besvikelser från hennes liv men i just det här fallet kan jag inte göra något alls mer än att se på.
Jag kan och jag måste trösta och sopa ihop skärvorna efter hans svek och det gör så förbannat ont varenda jävla gång.
Jag hoppas verkligen en vacker dag att han får upp ögonen för vilken underbar dotter han har. Risken är stor att det inte sker förrän hon har givit upp hoppet om honom.

Jädrar vad djupt det blev (ång-hög)!
Jaja..back to reality.

Min depp är över, jag känner mig lycklig (ång-lycklig) haha.
Nä men det är skönt att det börjar ordna upp sig.
Jag blir så här, det vet jag ju.
Jag klappar ihop när det blir för mycket känslor i mitt liv och nu är det sjukt stor omställning på alla plan.
Det spelar egentligen ingen roll att det är bra saker, känslor tar liksom över.
*flumeliflum*

Ha en superbra helg alla underbara!

http://www.youtube.com/watch?v=vLCJpEb6hvw < just love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0