Tråkigheter, astma & getter

Jag vet inte vad jag ska tycka, tänka eller säga i en viss fråga...
Gillar inte att hänga ut någon och speciellt inte en person jag tycker väldigt mycket om, finns dessutom ingen anledning eftersom jag vet att det handlar om missförstånd i grund och botten?!
Vill hjälpa, trösta och stötta hela världen men jag räcker inte till och vet inte hur jag ska bete mig.
Önskar bara att jag kunde trolla bort alla bekymmer och problem för dom här människorna så att dom får vara lyckliga igen.
Alla förtjänar väl att vara lyckliga!
Det är konstigt...även om alla är ledsna och oroliga i min närhet så fylls jag av en slags trygghet när mitt hem blir knökfyllt av (tappra?) själar som vill få sig lite mat, en kopp kaffe eller en pratstund.
Människor kommer och går men vissa är helt enkelt förevigt! ♥

Lilla T är sjuk igen!
Dubbel dos pulmecort och extra airomir tills det blir bättre.
Önskar att informationen skulle gå fram bättre, att ALLA satte henne lika högt som jag och att alla kunde se mitt intresse för hennes tillstånd som något bra.
Tydligen inte eftersom jag fick veta att det inte ens blev något dagis för henne i fredags för att hon var så hostig...
Pratade med doktorn idag och ger det sig inte måste hon ner och undersöka lungorna.
Doktorn hävdar fortfarande att hon är för liten för spiromitri så vi får väl vänta.

Det är lite stressigt när Linus är borta.
Jag som alltid har fixat allt själv inser verkligen vad tomt det blir utan honom och vad svårt det blir att räcka till utan hans hjälp.
Blir senare läggningar för att försöka få till någon slags kvalitetstid med barnen.
Kom hem snart älskling, vi saknar och behöver dig! ♥

Behöver nog inte förklara något närmare för  J varför hon inte bör bo hos sin far. J var ju där på en visit häromdagen...första gången på mycket länge.
Styvmodern hade inte ens hälsat på henne.
Bara blängt!
SUCK!
Skulle det vara så jobbigt att kosta på sig ett hej?

Gick bra att träna i dag men jag går som om jag skulle ha skitit på mig.
Sjuuuuk träningsvärk i benen.

Sorry i går mina söta klasskamrater...fnittret tog överhand liksom.
Jag såg något roligt i precis allt.
Kunde inte släppa tanken på att sårodla Lindas anal.
Fick en underbar syn (jag & mina syner) av tanken på att Lenita badar med Buster varje fredag...haha...ser framför mig hur hon kör runt honom som en liten båt!
Och slutligen....Fia med tuperat hår och skyhöga klackar promenerar runt på åkern med en get!
U made my day girls!

Kommentarer
Postat av: sofia

Berättade det om geten för johan.. han tyckte inte att det var nån bra idé hahaha jag förstår honom:) Men vi ska fundera på om vi iaf ska skaffa en hund:) sen om vi köper hus:) kraam

2009-03-18 @ 13:19:52
URL: http://liawn.blogg.se/faya
Postat av: Lenita

hahaa äh det är fint med lite fnitter en trist måndag!nästa träning då? känns somom jag har liite fullt upp resterande dagar av denna vecka. måndag är heldag i skolan, så kansketisdag? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0