Vart tog helgen vägen?

Tror jag har blivit lurad...blev nog aldrig helg?!
Känns som det när jag har jobbat lördag & söndag...

Har verkligen inte haft tid att plugga så nu kan jag FETGLÖMMA mina dåliga ursäker!
Ikväll blir det sjukvård och endast sjukvård...blä!



Jag måste bara säga att min blivande sambo är helt jävla världsbäst!
Ibland blir jag nästan förvånad vilket kap jag har gjort ♥
Han har grejat, lekt, vart på gyllene måsen, shoppat påslakan, fixat mat , vart på tivoli och käkat våfflor med gangstrarna när jag har jobbat.
Och sen när jag kommer hem idag så har han städat och diskat!!!
Det känns så konstigt, skönt konstigt att kunna känna sig 100% trygg när jag lämnar huset.
Han glömmer inte viktiga saker och jag vet att han klarar allt precis så bra som jag gör.



Trodde knappt det fanns såna som honom...

♥   Älskar dig mestast i hela världen   ♥

J har skrivit ett brev till sin far och förklarar lite hur hon känner.
Kan bli spännande att se om hon får någon respons på det....

Vi var och tittade på det färdigtapetserade huset i fredags.
Det var så jävla fint! Skitsnyggt alltså!
Kan knappt fatta att vi ska bo där :) wiii

I lördags grattade vi faster gull Alva som har fyllt 3 år.
Det var en toppenkväll som slutade med att barnen dansade och lekte och vi satt ute på altan hos mor och grillade tills det var läggdags för töserna.

 > blåser...

 > Lillebrodern

Kommentarer
Postat av: Linda

Mulleskogen ligger vid Runnaeka.

2009-03-22 @ 20:28:00
URL: http://linduz79.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0