LYCKLIGAST I UNIVERSUM!!

Jag kan nog inte med ord beskriva hur jag känner det just nu...
Så många himlastormande känslor så när Linus stog där med ringen fick jag typ knappt fram ett ord utan började istället stortjuta :)

En god vän ringde och skrek i går efter våran förlovning.
Hon skrek av lycka för min skull och så sa hon något jag har tänkt på hela dagen:
"Nu är det äntligen din tur att få vara lycklig!"
Så fina ord och hon har rätt.
Det ÄR min tur!
Jag tänker tillåta mig att gå omkring i ett lyckorus.
Jag tänker tillåta mig att bara gå runt och le hela dagarna.
Det är som en saga med lyckligt slut men vi har bara kommit till början.

Kommentarer
Postat av: Diana

vad kul =) Grattis :)

2010-02-15 @ 16:54:13
URL: http://deluzion.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag kan ana vem som ringde och skrek haha!! Det är PRECIS som du säger, nu är det din tur att vara lycklig!!

2010-02-17 @ 17:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0