"man får inte större tuttar av att träna bröst"

...kläcker min bror ur sig och flinar haha.
Fan också, jag hade ju räknat med en C-kupa efter några pass ;)
Träningen...
Det är så kul!!! Jag har verkligen ont nu i hela kroppen men en skön smärta.
Gud vad jag behöver det här!

Vad jag däremot inte behöver är den här jävla kylan!
- 28,5 grader i obygden i går morse.
Man kan kanske ta det om man jobbar inomhus men i mitt jobb blir det olidligt.
Jag har gått omkring nu med långisar + underställ + fleece + mössa + vantar + halsduk och termobraller. Ser typ ut som om jag ska på expediton ala nordpolen.

Aja...bara 3 månader kvar tills våren.
Näst sista arbertsdagen denna vecka...jag är så jävla värd några drinkar på lördag :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ska vi ses snart?!!

2010-01-08 @ 21:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0