G.L.A.D

Känner mig så lycklig, pirrig och skulle knappast kunna sova även om lilla grisen hade velat :)

Ännu en tös i ligan, helt underbart!!! Jag var dock bergsäker på en kille så har shoppat killkläder men det kan någon annan få, nu ska det iväg och inhandlas prinsesskläder delux.
Det är så kul när man har följt någon redan från plusset och hoppas snart få hålla lilla skruttan.
Tänk att bäbis suget aldrig släpper, inte ens efter 4 underbara ungar.

I går efter att ha pratat med chefen för barnomsorgen tog jag beslutet att förlänga min mammaledighet till i mitten på mars. Egentligen skulle jag ha börjat jobba den 1 november men finns inga dagisplatser där jag vill ha så varför? Varför ska jag behöva ha ångest att lämna Livia där jag inte känner mig trygg med omgivningar och personal när jag faktiskt inte behöver?
Känns otroligt bra! Är nog ett bra beslut även om stackars Tindra får vänta ännu längre på egen nyckel...
jag kommer att fortsätta arbeta kvällar och helger men nu har vi hela vintern att vara tillsammans hemma ♥

Zumban var precis lika rolig som jag mindes den. Har saknat det nå enormt mycket! Helt otroligt att något så svettigt och jobbigt kan vara så sjukt kul :)

Nu har någon här bajjat på sig (nämner inga namn) så dags för en storstädning.

 < Min vackra, stora tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0