Sommaren...

Känner paniken komma smygande....
Vill inte att Livia ska börja dagis. Har jobbat massor nu ett tag för att spara dagar så hon kan vara hemma längre.
Teoretiskt sett så skulle hon aldrig behöva börja om Linus jobbar dagar och jag kvällar + helger men i praktiken funkar det ju inte eftersom mina stora börjar tycka att det är skittråkigt att jag går till jobbet när dom kommer hem.
Hmm..
Dessutom tror jag att min vilda hilda är en typisk dagis-unge. Har otroligt mycket energi och är så social. Hon är som lyckligast när alla tjejerna har kompisar hemma och då det är ungar i varenda hörn i huset :)

Det händer så mycket nu så jag vill helst inte missa en minut eller rättare sagt..kan inte missa en minut för Livia springer från rum till rum och plockar, river, smakar och undersöker. Sen hon började gå når hon ju allt som förut bara gick att titta på.

Sommaren var underbar, men gick för fort. Jag trodde ju att Linus och jag skulle slå ihjäl varandra efter 6 veckor ihop men inga mord...inte ens ett slagsmål ;)
Har hunnit med Leksand en vecka, Gävle 2 veckor, båtturer, Kolmården, ett x antal bad runtom i kak och för många (jeansen sitter åt!) grillkvällar med trevliga människor.

Men...nu är hösten här och tjejerna har börjat skolan. Saknar redan våra slappar-mornar med sen frukost och sommarlovsmorgon.
Idag ska vi luncha med A & L och kanske försöka lura ut den där lilla envisa i A`s mage.

< Skolavslutning 2011




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0