Ännu en torsdag...

För ovanlighetens skull är det torsdag igen och som vareviga vecka undrar jag vart måndan, tisdan och onsdan tog vägen?!

Tänker på min syster som körde av vägen med Adam i bilen. Fan vad rädd hon måste ha vart och som om det inte räckte så är Ola i Japan och jobbar så hon måste reda upp och ta sig igenom allt själv :(
Önskar mer än någonsin att vi hade bott lite närmare!

I går jobbade Linus sent så jag och brudarna hade en myskväll hemma med zumba, bad, te och tv. Vad skulle jag göra utan mina underbara tjejer? Dom är verkligen helt otroliga, alla 4!
Finns inga andra som kan få mig att le innan morgonkaffet, som kan få mig att skratta så jag sprutar vatten över matbordet och som får mitt hjärta att smälta totalt av ett : jag älskar dig!
Utan mina barn och Linus vore mitt liv inte värt någonting.

På lördag har vi barnvakt. Känns konstigt för vi har aldrig barnvakt. Egentligen är jag emot det eftersom tjejerna ändå är borta varannan helg så känns det som om vi vill utnyttja helgerna med dom till att göra roliga barngrejer men när tjejerna tjatar och längtar till att få sova hos mormor och Karin så känns det ändå okej.
Det ska i alla fall bli kul att få festa ihop med Linus, sist var juldagen 2009 :)

Nu längtar jag tills L&N ska komma hem med lilla Alfred.
Gud så underbart att få hålla och lukta på nyfödd bäbis ♥

< ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0