Lördag

Alldeles tyst hemma hos mig. Tjejerna har åkt och Linus o Livia sover fortfarande.
Tomt, tyst, ensamt men ändå skönt på nåt sätt.
Det är en konstig känsla när tjejerna åker bort. Blir lite väl tyst och blir sån kontrast mot det vanliga härjandet.
Det knäppaste är att jag kan bli så enormt trött på allt mamma, mamma och nu när dom är borta så saknar jag det som fan.
Mest av allt saknar jag skratten, skämtandet och allt annat knas...tjejerna är så sjukt roliga :)

Jaja..dom kommer ju i morgon igen.

Gick bra att jobba i går. Hade slutat snöa och var skönt att få jobba med Pernilla igen, fan vad jag saknar mina jobbarkompisar!

I dag är det strålande sol så blir nog en prommis och ikväll blir det melodifestivalen med A&K :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0