Operation och projekt...

Stackars Tindra kom hem efter friluftsdagen och var risig som fan :(
Trött, kall och så emlig som bara hon kan vara så vi hade en "pyssla om litet vrak dag". Blev ett varmt bad, ansiktsmask, tända ljus, hårinpackning och köttbullar sen var hon på topp igen.



Idag är det operation storhandling.
Jag hatar verkligen att storhandla och särskilt på förmiddagarna när det är jag och hela sveriges pensionärer som handlar...blir svettig av att bara tänka tanken.
Måste in en sväng på H&M också då jag har klädbrist delux.
Blir tokig av att alla mina kläder antingen är för små eller för stora.

Studiedag i dag så alla brudarna är hemma. Var välbehövligt nu eftersom alla går runt som i dvala, skittrötta och allmänt sega men någon sovmorgon blev det ju inte direkt...
Livia vaknade 5 i morse och var mycket lycklig och pratglad. Mor och far var inte alls lika pratglada så vi la henne mellan oss och hon somnade faktiskt om.

Nu på morgonen vände sig Livia igen (andra gången nu) och såg skit nöjd ut :)

På eftermiddan ska jag och A ta med oss våra barnaskaror och invardera badhuset :)
Ska bli såååå skönt med värme, mycket fika och ännu mer prat.
Blir lite smått galen när jag inte har träffat A på länge...hon är som terapi..fast billigare ;)

Kommentarer
Postat av: "

2011-02-21 @ 21:08:42
Postat av: Anna

Borde kanske börja ta betalt? ;) eller nää då måste jag ju själv oxå börja betala.. Men vi kanske kan ta det i uskados? haha kram <3

2011-02-21 @ 21:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0