Lite allt möjligt...

Badhuset var underbart förutom stackars J som hade så ont i örat att inte ens glass hjälpte.
Var varmt, skönt och mysigt och barnen var supersnälla.

Lördagen blev en aning stressig fast jag gick upp halv 7. Skulee till bolaget och sen Köping eftersom jag inte hann med handlingen i fredags och fort hem för Linus skulle iväg men men..tur att Opeln går som ett skott :)

Kvällen dårå...hm...alltså jag har verkligen inget emot grabbfester MEN jag hade sett fram emot att få träffa Linda och Tessan så kvällen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. På krogen var det tomt så vi var tillbaka hos Linus föräldrar kl 11...riktiga party-animals vi är!
Barnen uppskattade verkligen att sova borta. Det hade vart sååååå mysigt :)

I går tog Livia sprutor och Tuva var med som moraliskt stöd. Fan vad det skär i hjärtat att höra henne bli så ledsen.
Läkaren gjorde sedan en koll på vad vet jag! Man undrar ju hur en del ens får anställning utan någon som helst social begåvning eller känsla för barn!
Han böjde och vred, mumlade något på tysk-svenska för sig själv för Livia sa han inte ett ord till. Utan någon som helst anledning (host) får jag upp bilder i huvudet på marcherande soldater med högerarmarna väldigt högt upp....
Efteråt var jag tvungen att fråga min BVC sköterska vad han gjorde och vad han sa och hon kunde inte hålla sig för skratt när hon såg mina miner.

Kvällen blev gnällig, gjorde väl ont i benen på snurpan :(
Jag bokade av min tid till sjukgymnasten, klarar inte av att inte ha henne hos mig när hon är ledsen.

I dag tvättas och packas det i huset för på söndag åker vi till Sälen :)
Jag gissar på att någon kommer att få slag när han ser hur mycket vi faktiskt måste ha med oss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0