Hemma igen....

Känns tomt :(
Vi har haft det alldeles underbart!!!
Kanonväder nästan hela veckan och bra stämmning förutom några tjafs med barnen.
Livia har varit helt enorm. Superglad och nöjd hela veckan och sovit som aldrig förr.
Jag blir så imponerad av småtjejerna, dom klarar saker och ting så mycket bättre än jag tror. Nu åker dom lift helt själva med stavar och klarar dom branta backarna 100 ggr bättre än deras mor någonsin kommer att göra ;)
Det har dessutom blivit både scooteråkning och icecart (sjuuukt kul!!!).
Nu återstår en jädra massa tvätt men va fan...det kan vänta...känner jag min tvätt rätt så håller den i alla fall på att föröka sig i tvättstugan. 
Prio ett är nu att träffa A & L och viktigast av allt: att äntligen få pussa på Alfred ♥

< Colapaus i solen

< Så vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0