Stress...

I dag blir en rolig dag (ironi)!
Om en timme utbildning på jobbet, klockan 11 utvecklingssamtal.
Sen handla, laga mat, göra i ordning brudarna inför discot (och känner jag dom rätt så tar det sin lilla tid).
Packa väskor och sen i väg och jobba.

Bara hoppas att lilla grisen är gladare i dag! I går gnällde nog typ 14 timmar i sträck så till slut gav jag henne alvedon.
Antar att det är tänderna och kunde jag skulle jag dra fram dom själv!
Fördelen med att ha såna här dagar är att man inte hinner äta eller rättare sagt jag prioriterar hellre en kopp (flera koppar) kaffe och en rök när hon väl sover så nu är snart dom flesta kilon borta :)

I går vände sig Livia mage till rygg också så nu kan hon rotera ett helt varv :)
< en sjöstjärna :)

< sovande pussmun

< Myser på fåret.

Kommentarer
Postat av: Tina

Ahaha jiiiises christ så söt:) Och stjöstjärna var precis det första som dök upp i huvet när jag såg första bilden:) Ha det bäst!!! Kraaaam

2011-03-18 @ 09:40:18
URL: http://tinzels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0