WIIIIIIIIIIIIIIIIHIIIIIIIIIIIIIIIIII!

Jag fick den!!!
Nu har jag verkligen något roligt att se fram emot efter mamma ledigheten :)
Tillbaka till "mina" pensionärer och tillbaka till "mina" jobbarkompisar.
Helt underbart!

Hade säkert varit helt okej på min tjänst också men nu känns det som att få komma dit jag hör hemma. Är ju ändå där jag har varit i flera år nu och ingen dag är den andra lik när man arbetar med dementa :)

Kommer nog gå runt och kvittra hela dagen.

I dag står BVC på schemat med vägning och mätning av lilla krabban sen möta lilla T som ska gå hem själv för första gången ( den du Linda! ) Hon borde ha gjort det för länge sen men jag är nog mesigast i mellan-sverige...

I kväll blir det dubbelt zumba pass så det lär nog kännas i benen men ska bli skitkul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0