Fredag den 13:e

Verkar inte bli nåt Metaltown i år :(
Fan så gärna jag ville se System!!! men , men...blir inte alltid som man vill.
Dom kommer väl tillbaka om en så där 10 år igen.
Känns lite ledsamt men jag överlever.

I dag är det fredag och jag är pigg och krabban är ännu piggare ;)
Hon leker med dammsugarn just nu.

Har varit en vecka med typ 1000 bråk med mina små (och stora) töser så nu är det skönt att det är helg.

I går satte jag upp mig på reservlistorna på Bodypumpen så nu är det bara hoppas att folk hellre grillar än tränar i sommar. Jag kommer fan bli tokig annars när zumban slutar!

Ikväll ska vi till Arboga och käka mat och gratta Jens.

Nu blire morgonkaffe med Linda & Alfred ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0