Frisk bäbis?

Fattar ingenting!!!
I går kväll blev Livia pigg och feberfri så måste ha varit 3-dagars febern. Bara att vänta på prickarna då för att få det konstaterat för ingen tand i sikte.

Är på uruselt humör, trött som en gammal gnu och irriterad på att det ska vara så svårt att visa respetkt för allt arbete jag lägger ner här hemma.
MORR!
I bland känns det som om jag driver ett hotell.
Jag har ju mig själv att skylla eftersom jag har skämt bort mina kära genom att serva och passa upp på dom men ibland (läs: idag) kan det bara bli för mycket.

Snart hoppas jag att mina töser kommer hit med lite energi, sen handla, besök av svärmor och sen jobb.
I morgon jobba sen en tur till Köping med mamma och A&K för att beskåda lite finbilar :)

I morse rök första blomman så i helgen måste vi barnsäkra här hemma. Har gått så fort och hon är så sjukt snabb så nu kommer det behövas trappgrindar och konaktpluggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0