Tisdag 10/5

Efter en mysig helg med familj, vänner, lite crusing och jobb så fick jag göra om ryck igår.

< Alle-man-ut


Det är verkligen inte lätt att lägga upp och stryka gardiner med en krypbäbis hemma....
Hon hängde som tarzan i längderna och jag skulle bara flytta bort henne och ställde ner strykjärnet typ 3 sekunder så började det ryka.
Fan! Nu vet jag hur fort det går att bränna upp tyg i alla fall ;)

< Skyldig!

I går var vi även i pinnis med Linnèa, Linda, Niklas och alla barnen. Hur mysigt som helst :)

Jennis och jag tog åsen i går. Mycket bättre, inte alls lika mycket pollen som i lockmora så i går kunde jag till och med andas.

< Utomhus bad


I dag fyller min lilla strudel 26 år så vi väckte honom med ljuv stämsång (en fet lögn!) på sängen med paket.

Nu kommer snart min A hit och dricker kaffe sen ikväll blir det tårta och zumba :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0