Bäbisar överallt :)

I går fick jag äntligen träffa A & K`s lilla bebbe.
Jag lämnade min lilla (stora) gangster hos mamma eftersom hon var lite snorig så nu har jag hållit och luktat på lilla snurpan.

< Pluttan med jätte-kalufsen ♥

I morse kom mmsèt att Linda & Lönn fick en (inte så) liten pojke inatt också så nu går mina bäbis hormoner på högvarv ;)

Blev brödbak och lekparken igår.
Blev tvungen att skälla ut ett gäng ungdomar som kastade sönder glasflaskor men inte tog upp dom efter sig förrän häxan surtant kom och gnatade.
Jag blir så trött på att dessa skitungar ska förstöra våran fina lekpark! Är det inte klotter, omkullvältna soptunnor så är det fimpar och glas.
Det måste väl finnas coolare ställen att hänga på än i lekparken?!?

Aja... vad ska man göra åt det?

< Vissa passar på när andra har händerna fulla av deg!


I dag städar vi lite. Eller vi och vi...Livia har gått lös på min halsbandssamling.
Nu blir det snart att ta sig ut en sväng.

Ikväll...zumba..wii :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0