go morron

Det går rätt bra att vara själv med tjejerna...
Jag är lite förvånad att vi klarar oss så bra trots utbrott, gnäll och allt annat som hör familjelivet till.
Men nu känner jag att jag börjar sakna att ha L i närheten, även om vi inte träffas så många timmar på en dag så saknar jag dom timmarna nu.

Vi har så många underbara människor omkring oss!
I går var som sagt mina favorit tjejer här, sen kom mamma och till sist farmor och farfar :)

I går lånade jag en trots bok på bibblan och efter att ha läst lite så inser jag nu att lilla L inte är onskefull utan bara frustrerad.
Hon vill så sjukt mycket och det ska helst ske på 1 sekund och när det nu inte går precis som hon vill blir hon skit arg och ledsen.
Gud vad hemskt att inte kunna prata utan bara kunna peka och säga : där!

Tindra gick i väg idag till skolan, så hoppas det går bra nu...

Nu blire morgon-kaffe med Linda & Affe ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0