Höst blä

Är det hösten tro? Som gör att man känner sig trött, nere och allmänt urvriden?
Verkar inte spela någon roll att solen skiner, lika trött för det.
Livia är också trött. Trött och grinigast i mellan sverige.
Nu har hon varit förkyld i över en vecka så jag förstår att hon inte orkar.

Zumba passet i går var lika underbart som vanligt :)
Jag har fortfarande svårt att fatta att träning kan vara så roligt så det inte känns som träning. Gick bra med barnvakterna också...dom varken grät eller var gråhåriga när vi kom hem ;)

Ikväll kommer A&K + Elina hit och tittar på film.
Hoppas den inte är sååå läskig bara...jag är ju lite smått hysterisk när det gäller skräckisar.
Dom sitter liksom kvar i mitt huvud flera år efteråt.
Men..skulle den nu vara det så får dom ju liksom räkna med att jag tar alla ungar och flyttar in hos dom nästa gång Linus åker bort.
Kunde ju bli riktigt mysigt...kollektivet återuppstår ;)

< Mums med farmors äppelmos :)

< Pinnparks gangstern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0