Måltidsersättning

Jag vet att det inte är den ultimata kosten men jag har så svårt att få i mig mat på mornarna och dagarna. Ännu värre nu när jag har varit skengravid en månad med morgon-illamående på köpet.
Jag är rätt så förtjust i Nutrilett barsen med jordnötsmak men eftersom barsen innehåller så mycket socker tänkte jag prova med shakes istället.
Problemet är att jag kräks om det är mjöligt och tjockt...

Letade på nätet efter något smaktest men verkar inte finnas så jag får väl göra ett själv :)

Har hittils bara provat 2 sorter:


Riktigt virdig! Mjölig och smaken påminner inte alls om bär, odrickbar enligt mig.


Jättegod! Jag är helt förvånad, påminner om pucko i smaken och inte alls mjölig.
Blir att prova fler shakes från naturdiet :)

Idag blir det i alla fall lunch.
Jag, Linda, Affe och Livia ska på resturang.
Resturang å resturang ;) Vi ska äta lunch ute.

Ordningen är återställd här hemma.
Linus är tillbaka från Lund och Tindra har inte ont längre så ikväll blir det fullt ös med kompisar, träningar och föräldramöten på cheerleadingen.


Kommentarer
Postat av: Jens

Finns många goda kostillskott med. Då får man chansen att välja blandningen och intaget själv med.. Vissa märken godare, vissa mindre goda..

2011-09-15 @ 13:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0