Trött

Började morgonen med att ulka över diskhon...härligt. Fick nästan i mig 3 klunkar men det kom nästan upp 2 utav dom så jag förstår innehållsförteckningen fullt ut. Endast 100 kcal...inte så konstigt när man spyr upp det mesta.
Skiter i dom där jävla måltidsersättarna nu och firade mitt nya beslut med ost fralla, latte och munk på TP ;)

< Aldrig mer!!! Att påstå att det ska smaka blåbär är ju bara rent av larvigt.


Fullt ös den här veckan.
Har hunnit med Kyrkis som faktiskt var jätteroligt, träffat mina favvo-bäbisar, tandläkarbesök, städat, tränat och det vanliga pysslet med brudarna och deras aktiviteter.
Nu är jag trött och vill att min största älskling ska komma hem.
Ikväll är det zumba dags och farfar ska vara barnvakt...lovely!!!

< Inväntar skid-säsongen.

   < Badkarsbus

< Såhär trötta var vi efter Kyrkis

< Livia ♥ Affe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0